مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 06:202021-02-06ورزشي

اقدام قابل تقدیر کانون مشوقین استقلال| اجرای طرح موزاییکی به زبان فارسی+عکس


کانون مشوقین باشگاه استقلال روز گذشته طرح موزاییکی با حمایت از این تیم را با زبان فارسی به نمایش گذاشتند که قابل توجه بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مدت هاست فرهنگ غلط استفاده از طرح های موزاییکی بی معنا و به زبان خارجی توسط باشگاه های مختلف روی سکوها تبدیل به یک عادت شده و عملا هیچکس روی این طرح ها نظارت درستی ندارد.

طی سال های گذشته بارها روی سکوهای استادیوم آزادی شاهد طرح های موزاییکی با استفاده از فرهنگ کشورهای شرق آسیا و اروپا بودیم اما این کار هیچ خروجی به فرهنگ تماشاگران داخل کشور اضافه نکرد و تنها کری های سخیف و بی معنی ایجاد می شد.

هواداران تیم های شهرستانی نیز تحت تاثیر رفتار 2 باشگاه پرطرفدار پایتخت، طرح هایی عجیب و غریب را روی سکوها به خصوص در ایام کرونا که تماشاگری در استادیوم نیست اجرا کردند که هیچ کدام از این برنامه ها مورد توجه قرار نگرفت.

در این بین برخی تیم ها برای آنکه نشان بدهند چیزی از رقیب خود کم ندارند، عینا از تیم های شرق آسیا طرح های موزاییکی را کپی کرده و همان طرح را با رنگ تیم مورد علاقه خود روی سکوها نمایش دادند اما این بار کانون هواداران استقلال در اقدامی قابل توجه با استفاده از زبان فارسی، نام تیم خود را روی سکوها نقش بسته و فضای خوبی را در ورزشگاه آزادی ایجاد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام قابل تقدیر کانون مشوقین استقلال| اجرای طرح موزاییکی به زبان فارسی+عکس

اقدام قابل تقدیر کانون مشوقین استقلال| اجرای طرح موزاییکی به زبان فارسی+عکس